Dan före dopparedan.

Idag har jag varit ihop med världens bästa kille i tre och ett halvt år. Sedan jag var sexton. Just nu är jag tjugo och tänker nog vara tillsammans med honom tills jag dör. Något mer ingående framtidsperspektiv sådär som nedanstående talare skrivit får ni någon annan dag. Jag är upptagen med bättre saker. Och livet är fint nog som det är just nu så jag orkar inte oroa mig för sånt idag. Mannen har jag ju redan, och det är väl det vitkigaste.

Idag har vi ätit thaimat, hånglat och fuskat med julklapparna bara för att jag inte kan hålla mig. 


Nu väntar uppesittaröl hos Gina kanske och imorgon är det julafton!

Fred. Ems.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin