Krästmas.


Har haft en himla fin julafton. Först lite paketöppning hemma, sedan bar det av till mummu för julbord nummer 1 och lite paket. Slutligen vidare till morfar för julbord nummer 2 och paketöppning där med. Men nu är jag hemma och har krängt på mig mjukisar och raggsockar. 


Från mor och bror. Gillar sparbössan där det står "törsta hjälpen" han känner mig väl bror min.

MAAAAT hos morfar. Höll på att stryka med i min matkoma.

Världens bästa morfar. Nu slog han till på stort och drack öl ur storsejdeln!

Från morfar och hans fru. Lite biocheckar och pengar. Ett gymkort, så nu ska fettet dö, haha. Blev mycket nöjd över att jag fick bockfesten av mario vargas llosa. Booya.


Fred och god jul mina vänner! Fisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin