Som det kommer bli 2.

Jag har lite samma skräck som Jyllzan, bli en ensamstående blendmorsa i förorten. Jag kommer självklart inte sitta och ruttna i sverige, jag beger mig mot englad, london närmare bestämt. Där glider jag runt och har det jävligt najs. Träffar min man, förslagsvis konstnär, musiker eller författare. En fri själ liksom. Jag ska bo i en fet lägenhet i centrala london. Brutalt snyggt inredd ska den vara också. Sen blir man kanske på tjocken och får en evelyne, poppy eller en kelly om det blir en pojk (ja, jag vet) Har ett hus någonstans på engelska landsbygden. Drar över till frankrike på feta kulturella weekendsexresor. Jag och min man ska vara ett fashionabelt/bohemiskt/storstadspar och dricka rödvin och ha det fint mest hela tiden.


Vårt bröllop

Gatan där jag bor

Biblioteket med stege som jag alltid velat ha

Semesterhuset

Bilen jag glider runt i

Ja, sen har jag ju några andra scenarion också, men det tar vi någon annan gång.


Fredens dagdrömmare, Fisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin