Jobbigt.


Jag har en sådan där jobbhelg just nu. Så jag gör mest ingenting mer än att försöka hålla mig hyfsat nykter, vilket är relativt tråkigt och svårt. Men idag tänkte jag minsann ta mig en svängom! Fast nej. Men jag ska åka till Sara, som fyllt tjugo och är på besök hemma i gamla goa Göttlaborrg. Utan alkohol och med 40kr på kontot känns det ganska stabilt. De andra töserna ska på riktig tysktysk oktoberfest hemma hos Gina. Jag kan ju inte påstå att jag är särskilt avis på deras saurkraut och appfelstrudel, but i sure do miss mah girlz. Jag ska nog hälsa på dem lite senare ikväll. Och det var en inblick i mitt lilla liv för stunden.


Frid.

Ems.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin