Kul.

Namn: Lisa
Kallas för: Fisen, alt. Biffen (Okej, ingen gör det, men det är fett)
Stjärntecken:  Skytt
Höger eller vänsterhänt: Höger
Tatueringar: Två
Längd: 166 cm
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Mörkbrunt
Fräknar: Under sommaren, knappt så man kan se dem med blotta ögat
Önskar du att du bodde någon annanstans? Jupz
Tycker du att du är attraktiv? Snyggast i världen (haehooohhe)
Dricker du? Ja, antagligen för mycket för mitt eget bästa
Röker du? Je
Vilket schampo använder du? Olika, nu tror jag att jag har Just Glow
Vilken parfym använder du? Olika, Armani Code, Love Etc. och  Gucci Flora
Vad är du rädd för? Fåglar, döden och lite mörkrädd är man väl också
Senaste:
Personen du ringde? Jyllz
Personen som ringde dig? Jannike
TV-program du såg? Eh, vet inte, kikade dock på Nowhere Boy förut
Favorit:
Låt: Har för många
Sak att göra: Rocka
Dryck: Hemskt förtjust i vatten, cola och rosé
Kläder: Svarta
Film: Svarar samma som på frågan om favoritlåt
Mat: Just nu är jag inne på en sjukt god grekisk sallad från pizzerian i mitt hood
Antal…
Gånger ditt hjärta brustit? Äh, kärlek
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Två
Gånger ditt namn varit med i tidningen? En, så vitt jag vet
Senaste…
Boken du läste? Jag läser fyra böcker samtidigt nu, haha, men tror det var Shiver innan dess
Personen du fick e-mail av? Nåt reklam tjaffs
Personen du fick brev av? Säkert någon skojsig räkning
Personen du fick sms av? Ida
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det var nog ett tag sedan
Saken du köpte? Cigg, eller, öl kanske? Vet inte
Övrigt
Vad har du gjort idag? Agerat hemmafru
Brukar du svära mycket? Ehhheh, ja
När stiger du upp på morgonen? Vardagar, 06.00
Vad har du på dig? Mjukisar och ett linne, asfett!
Är du glad nu? Jovars
Vad dansar du till? Allt möjligt
Land/länder du vill besöka? Frankrike, Tyskland och nåt rockigt långt bort
Ska du göra nu? Läsa ut en bok, tråkigaste ever, skulle skrivit en recension idag, oj.
Nu är jag en fruktansvärt torr människa och slänger upp en lista, haha. Det är faktiskt livsavgörande att veta vilket schampoo jag använder och hur vida jag har fräknar eller ej.



Namn: Lisa
Kallas för: Fisen, alt. Biffen (Okej, ingen gör det, men det är fett)
Stjärntecken:  Skytt
Höger eller vänsterhänt: Höger
Tatueringar: Två
Längd: 166 cm
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Mörkbrunt
Fräknar: Under sommaren, knappt så man kan se dem med blotta ögat
Önskar du att du bodde någon annanstans? Jupz
Tycker du att du är attraktiv? Snyggast i världen (haehooohhe)
Dricker du? Ja, antagligen för mycket för mitt eget bästa
Röker du? Je
Vilket schampo använder du? Olika, nu tror jag att jag har Just Glow
Vilken parfym använder du? Olika, Armani Code, Love Etc. och  Gucci Flora
Vad är du rädd för? Fåglar, döden och lite mörkrädd är man väl också

Senaste:
Personen du ringde? Jyllz
Personen som ringde dig? Jannike
TV-program du såg? Eh, vet inte, kikade dock på Nowhere Boy förut

Favorit:
Låt: Har för många
Sak att göra: Rocka
Dryck: Hemskt förtjust i vatten, cola och rosé
Kläder: Svarta
Film: Svarar samma som på frågan om favoritlåt
Mat: Just nu är jag inne på en sjukt god grekisk sallad från pizzerian i mitt hood

Antal…
Gånger ditt hjärta brustit? Äh, kärlek
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Två
Gånger ditt namn varit med i tidningen? En, så vitt jag vet

Senaste…
Boken du läste? Jag läser fyra böcker samtidigt nu, haha, men tror det var Shiver innan dess
Personen du fick e-mail av? Nåt reklam tjaffs
Personen du fick brev av? Säkert någon skojsig räkning
Personen du fick sms av? Ida
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det var nog ett tag sedan
Saken du köpte? Cigg, eller, öl kanske? Vet inte

Övrigt
Vad har du gjort idag? Agerat hemmafru
Brukar du svära mycket? Ehhheh, ja
När stiger du upp på morgonen? Vardagar, 06.00
Vad har du på dig? Mjukisar och ett linne, asfett!
Är du glad nu? Jovars
Vad dansar du till? Allt möjligt
Land/länder du vill besöka? Frankrike, Tyskland och nåt rockigt långt bort
Ska du göra nu? Läsa ut en bok, tråkigaste ever, skulle skrivit en recension idag, oj.



Fred för fan, Puss, Fisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin