gästblogg - sliiiiiiiiiiiiide to beeeeeaaaaattt maaaaaaaan

tjennnnnna mannen sitter och chillar på grûnerlûkka, asnice. John, Julia och Gina är  här jag är asnice,... Lättöl kunde mam  tro, men ack! Softar med öööööööööööööööööööööööööööööööööll och vin för all del.
Vinet är mitt eget. Gina och Julia är här på besök och det är assssniiiiiceeee, vi ska feasta och imorgon är din mamma min mamma. Men var ska vi festa kanske jusssssezzzzzzeeeee justitien eller troligtvis  är vi på våran gata, drottninggata, och chillar med min chiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiick.!!!!!!!!!!!!!!!! Livet är livet exakt nu chilllllooooprammen suger av dahla Lahma men han och evetuellt hans mormor festade hårt *censured* igår. Nu ska vi ut i OOOOOOOOOOOOOslo,,, Take it good manaaaaaaN!,,,!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin