Jag älskar listor, ok?

Namn: Lisa
Piercingar: Sex i öronen, en i septum som jag har i ibland, har haft i navel och läpp.
Tatueringar: Fyra
Längd: 166 (KOMMA FEM)
Skostorlek: 37, men måste ha 18 för att mina fötter är sjukt breda.
Hårfärg: Mörkbrunt, numera med blekta toppar (vill vara heftii)
Fräknar: Lite (väldigt nöjd)
Motto: Eh, öh, va
Kär? Ne.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Alltid.
Tycker du att du är attraktiv? Ne.
Vilket schampo använder du? Barnängen just nu.
Vad är du rädd för? Att bli ensam, skogen när det är mörkt, fåglar.
Gillar du berg- och dalbanor? Hells to the yeah!
Senaste…
Filmen du hyrde? Eh, jag vet inte, laddar ner, *olaglig_tjej_90*
Filmen du köpte? Se ovanstående fråga.
Låten du hörde: http://hypem.com/#!/item/16ssz/Bon+Iver+-+Skinny+Love+(Das+Kapital+Rerub)
Låten du laddade ner? Tror att det var någon skiva med the National.
Personen du ringde? Mama.
Personen som ringde dig? Åsa
TV-program du såg? Vänner.
Person du tänkte på? Julia.
Favorit…
Låt: Just nu är det nog http://www.youtube.com/watch?v=w-9dHTicsBk
Sak att göra: Jag tycker om att sova, och köpa saker.
Sport: Dricka öl.
Kläder: Strumpbyxor, funkar alltid, det bästa jag vet. *HJERTA*
Film: Just nu ser jag bara brittiska kostymfilmer.
Bil: ÅHÅHÅH, http://www.mustangguide.com/wp-content/uploads/2010/09/1965-Ford-Mustang.jpg
Serie: Mad Men, Californication, Skins, Gossip Girl, O.C.
Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Ja lol
Gråtit över en flicka? Ja lolz
Ljugit för någon? Nej (nu ljög jag, hähä).
Varit i slagsmål? Med min bror, och när B var full HA HA
Blivit arresterad? Ja *gangstah*
Träffat någon från internet IRL? Ja.
Antal…
Gånger du varit kär? lol
Gånger ditt hjärta brustit? lol
Hjärtan brustet på grund av dig? lol
Tjejer du kysst? lol
Gånger ditt namn varit med i tidningen? En eller två kanske.
Senaste…
Boken du läste? lady chatterley's lover (mm, snusk, hähä)
Personen du fick e-mail av? Min lärare.
Personen du fick brev av? Random räkning.
Personen du fick sms av? Åsa
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Eh, öh, ehhh. När mamma fyllde 50.
Saken du köpte? Cigg, eller en tröja kanske det var.
Namn: Lisa
Piercingar: Sex i öronen, en i septum som jag har i ibland, har haft i navel och läpp.
Tatueringar: Fyra
Längd: 166 (KOMMA FEM)
Skostorlek: 37, men måste ha 38 för att mina fötter är sjukt breda.
Hårfärg: Mörkbrunt, numera med blekta toppar (vill vara heftii)
Fräknar: Lite (väldigt nöjd)
Motto: Eh, öh, va
Kär? Ne.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Alltid.
Tycker du att du är attraktiv? Ne.
Vilket schampo använder du? Barnängen just nu.
Vad är du rädd för? Att bli ensam, skogen när det är mörkt, fåglar.
Gillar du berg- och dalbanor? Hells to the yeah!


Senaste…
Filmen du hyrde? Eh, jag vet inte, laddar ner, *olaglig_tjej_90*
Filmen du köpte? Se ovanstående fråga.
Låten du hörde: Denna.
Låten du laddade ner? Tror att det var någon skiva med the National.
Personen du ringde? Mama.
Personen som ringde dig? Åsa
TV-program du såg? Vänner.
Person du tänkte på? Julia.


Favorit…
Låt: Just nu.
Sak att göra: Jag tycker om att sova, och köpa saker.
Sport: Dricka öl.
Kläder: Strumpbyxor, funkar alltid, det bästa jag vet. *HJERTA*
Film: Just nu ser jag bara brittiska kostymfilmer.
Bil: ÅHÅHÅH
Serie: Mad Men, Californication, Skins, Gossip Girl, O.C.


Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Ja lol
Gråtit över en flicka? Ja lolz
Ljugit för någon? Nej (nu ljög jag, hähä).
Varit i slagsmål? Med min bror, och när B var full HA HA
Blivit arresterad? Ja *gangstah*
Träffat någon från internet IRL? Ja.


Antal…
Gånger du varit kär? lol
Gånger ditt hjärta brustit? lol
Hjärtan brustet på grund av dig? lol
Tjejer du kysst? lol
Gånger ditt namn varit med i tidningen? En eller två kanske.


Senaste…
Boken du läste? lady chatterley's lover (mm, snusk, hähä)
Personen du fick e-mail av? Min lärare.
Personen du fick brev av? Random räkning.
Personen du fick sms av? Åsa
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Eh, öh, ehhh. När mamma fyllde 50.
Saken du köpte? Cigg, eller en tröja kanske det var.

Kommentarer
Postat av: linns beautybox

altid kul med listor. lär sig alltid något :D

vad har du för tatueringar?

2011-05-27 @ 15:29:45
URL: http://beautyboxen.blogg.se/
Postat av: lisa/fisen/henis

Så sant så!



Jag har ett hjärta bakom örat, en text på foten som lyder "I found my dancing shoes but they don't fit" ett ankare och deathly hallows symbolen på vardera handled!

2011-05-27 @ 16:33:59
URL: http://vaginadialogerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin