Operation Preparation.


Jag glider runt i mitt lille rum och packar ihop mig inför vår färd till London imorgon. Som den gode, och något desperate, vän jag är flyger jag med min lilla smula och stannar med henne i storstaden i några dagar för att dricka öl, åka till Ikea och köpa creepers. Hennes hejdå/födelsedags-present är inpackad, nerpackad och klar. Inslagningen är ett mästerverk av festivaltejp, sönderstansade kort och guldsnören. Man kan då rakt inte tro att jag jobbat i blomsterbutik i fem år!

Under dagen har jag fått en del frågor om den charmiga skadan/pussmunnen(???!) på min hand. Nej det är ingen tänkt branding, och det är inte lepra eller svinkoppor heller. Jag lagade födelsedagsmiddag åt min pojkvän. Nuff said!

Förhoppningsvis kommer det dyka upp lite nyheter här i krokarna snart. Och möjligen kommer ni inte alls att känna igen er. Men vi tar det när det kommer, lugnt och sansat. Nu ska jag snart ta mig upp till BBY och packa ihop spritlillJyllzans life!

Ems.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin