Sista ölen.

Satt och övade på fejses som fan i spegeln hos Ed när ems tattade sig idag. Ni vet när man gör sådär kul med ögonbrynen? Tycker att det är ett förjävla schysst fejs och önskar verkligen att jag bemästrade det. Tänkte att jag skulle fortsätta öva här hemma i photobooth, men det är fan helt omöjligt. Spännde pannan min så jag fick skallebank, så jag körde en glad jävla pose istället. Sådär lite busigt nästan. Nog om trynen, ska börja ge mig in mot stan och dricka mina sista gbgöl. Det är sjukt overkligt. På fredag bor jag i London. Skulle ljuga om jag inte säger att jag är nervös. Men det kommer bli fett. Ska berätta om alla dumheter jag hittar på, jag lovar.
Sincerely yours, Jyllz.

Kommentarer
Postat av: resume

It is a nice feeling to wake up without a headache.

2011-11-04 @ 20:01:23
URL: http://cvresumewriters.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin