Ready set loop.

Jag och Ems vaggade runt inne i staden igår. Emsan hade som vanligt med sig sin jävla inköpslista, den skulle följas strängt tror jag hon sa på bussen in. Jag däremot skulle bara impulshandla. Skön känsla. Emelie misslyckades totalt, köpte ett par rymdbraller istället för blåjeans. Inte mig emot, spacepants är ju bra mycket roligare. Lilljyllzan köpte världens sötaste manchesterbyxor, tjöt av lycka inne på weekday. Köpte lite sushi när lillhungern trängde på, satt vid kanalen i solen och gottade oss. Tänkte fän, ska man verkligen flytta till london? Kanske borde stanna i götet, dra ett skämt och känna sig trygg i manchester. Sen ångrar man sig och tänker näfan, det var korkat.
Sincerely yours, Jyllz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin