Barcraft.

Vi befann oss på vasastan igår kväll för att se på slutspelet i MLG lite live sådär. Tror nog att vi blev frågade 100 ggr om vi verkligen var där för att kolla på starcraft macherna. Självklart sa vi. Måste erkänna att jag gick mest dit för ölen och alla män. 150 pers i lokalen och dryga 6 bruds. Precis så som man vill ha det. Men någonstans där när man börjar passera salongs blev det fan jävligt spännande. Man var plötsligt med och hejade, man började typ förstå vad som hände. Det var plötsligt inte bara olika "gubbar" som sprang runt. Det var fan dead serious shit på g. Jag blev exalterad, män som brölade och öl som flödade. Emelie blev lite för exalterad, rätt packad skulle jag vilja påstå. Jag var nog inte bättre själv. Men fan va kul vi hade. JAG ÄLSKAR E-SPORT! OCH KOREANER!
Och ems min älskade, du är helt värdelös på att ta bilder på fyllan. Men det är lugnt.
Sincerely yours, Jyllz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin