VAD ÄR DET FÖR DAG?

JA VAD ÄR DET FÖR DAG? IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR MIIIIIIN FÖDELSEDAG! HURRA HURRA HURRA!



Jag älskar att fylla år. Det är helt klart den bästa dagen på hela året, fast för tillfället är det bara jag som är vaken och det är skittråkigt. Man vill ju inte äta sin födelsedagsfrukost själv änna. Och vart är alla paketen?!?!?!?! Och så måste jag ju skriva rapport hela morgonen. Kanske tar mig en bulle och tänder mig ett ljus i alla fall här i min lilla ensamhet.

Planen idag? Jo, serru. Först ska jag åka till mitt älskade Borås och gå på färgföreläsning. Halv sex kommer jag hem och klockan sex bankar lillfamiljen på dörren för jag har fixat världens bästa födelsedagsmiddag!!!!!!!!!!!! Ska bli lite halvtipsy och sedan tänker jag tvinga alla jag känner att dricka öl med mig på Karlssons resten av natten och kanske smygdansa på bordet och sparka lite på någon papperskorg på vägen hem.

Ems.

Kommentarer
Postat av: Gina

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VÄRLDESN BÄSTASTE EMS!!

2011-10-06 @ 22:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin