söker bonde?

Här hemma sitter jag och tjurar. Varför sökte jag aldrig till Bonde söker fru? WHYYYYY? Jag och Fredrik hade vart perfekta för varann. Har sagt till min lilla ems varje reklampaus när hans lilla fejs dyker upp på skärmen: "Titta då ems, seeee va söööt han äär, åhhhh!!!". Hon nickar och håller med, kanske inte med samma entusiasms som jag själv. Vi skulle skaffa lite knoddar och chillat med lammen hela dagarna. Tekla hade sprungit runt på gården och fångat råttor. Jag hade bakat lite bröd och sedan smällt Fredrik på käften när han kommit hem efter en hård dag på gården, för jag tror han gillar sånt. Åh snälla Fredrik, bli min. (Kolla lammets fejs, fan sötast!)

Sincerely yours, Jyllz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin