Swing it Magistern!


Här är min skitfina breakfast for champs som jag inte hann äta imorse. Istället sprang jag runt i lägenheten med eltandborsten i dinglandes från lillmunnen för att försöka skrapa ihop mina prylar och hinna till bussen. Trots att jag gått upp i utomordentligt god tid. Anlände till Borran sömndrucken och förvirrad som vanligt men det var bara att gaska upp sig, och skriva sin jävla marknadsföringstenta. Och det gick väl helt okej bra ändå faktiskt. Nu är man tbax i köket, tittar ut i det grå regnet och känner tröttheten sina bort i samma takt skumpan rinner ner. Gött liv. Det här blir en spännande vecka mina vänner. Jag ska både på vernissage, opera och modemässa. Och idag ska jag bli full på slattar och tentabubbel!

Tentakänslan:

Känslan när Jyllzans buss är försenad:

HELVETEHELAFLASKANBUBBLADEÖVERbubbelkänslan:

Rock on Chicago!

Ems.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin