TATT.

Idag har vi haft en hejdundrandes dag på stan, Jyllzan och jag. Först åkte vi upp till världens bästa Ed så att jag kunde fixa alla mina sådana ärenden. Skaffade mig en ny liten tatt, tog hål i öronen och bytte min lille tjurring till en ännu lillare. Nu är jag så fin så. Sedan åt vi alldeles för mycket panncakes and bagels på Egg & Milk, köpte skittråkigt smink och våndades över Forex och Nordstan. Jag bara önskar att någon rev det stället. Byggde bostäder och parker istället. Nu är det tentaplugg 3000 deluxe, för jag har minsann bara läst 17 sidor till min torsdagstenta!



Ems.

Kommentarer
Postat av: buy research

I have never taken so much photos during even a month.

2011-11-04 @ 20:02:49
URL: http://custom-paper-writing.com/pricing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin