Till min fina Julia.

Min fina Julia.
Oj, nu ska det bli sentimentalt må ni tro.
Det blev en oväntad liten vänskap där. Hände bara lite sådär, men inte mig emot. Tror inte man kan önska sig en finare vän. Och det gör ont i lillhjärtat mitt när jag tänker på att hon ska flytta, riktigt ont gör det. Kan inte undgå att tänka på allt sjukt, duschat ner ett helt badrum på en camping, glömt trosor, badat i en brännmanetsfylld hamn efter en box vin och för många öl. Ramlat fram på gator, däckat, myst och dansat foxtrot. Nu börjar jag snart grina. Men fint kommer du att ha det i London, du har ju världens bästa Gina där, hon kommer att ta hand om dig. Snart kommer jag och hälsar på, dricker för mycket öl och kramas tills ni inte kan andas.
Älskar dig alldeles fruktansvärt mycket din lilla spjuver.
Fred, Fis.





Oj, nu ska det bli sentimentalt må ni tro.
Det blev en oväntad liten vänskap där. Hände bara lite sådär, men inte mig emot. Tror inte man kan önska sig en finare vän. Och det gör ont i lillhjärtat mitt när jag tänker på att hon ska flytta, riktigt ont gör det. Kan inte undgå att tänka på allt sjukt, duschat ner ett helt badrum på en camping, glömt trosor, badat i en brännmanetsfylld hamn efter en box vin och för många öl. Ramlat fram på gator, däckat, myst och dansat foxtrot. Nu börjar jag snart grina. Men fint kommer du att ha det i London, du har ju världens bästa Gina där, hon kommer att ta hand om dig. Snart kommer jag och hälsar på, dricker för mycket öl och kramas tills ni inte kan andas.
Älskar dig alldeles fruktansvärt mycket din lilla spjuver.
Fred, Fis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin