tequila.

Igår vad det till mitt och Jyllzans stora förtret (bakfylla) dags för den efterlängtade och tjatade om TEQUILAKVÄLLEN. Smularn hade ju köpt en flaska till mig i födelsedagspresent och det här var nog enda chansen att dricka den på något halvvettigt sätt. Tyvärr blev det inget TequilaSpaceRave som planerat men nog så gott ändå.

När man väl tvingat ner de där första klunkarna gick det ju som på räls. Vi rännde ut på stan. Gick till Biljardpalatset för att grunda lite till med beer pong, men stället hade förlorat tillståndet för det? Jag kickade i vår pingisturnering istället. Rullade mot Lust som vi mest skrattat åt hela dagen, dansade till lite minimal och drack bärs och avslutade med tokdans och den traditionella nekningen på Pustervik. En rulle på det och schysstaste taxichauffören och du har en helkväll. Tackar gudarna för att dagens bakfylla konstigt nog inte är värre, eftersom jag snart ska rulla upp till jobbet och servera Munskänkarna!

Ems.

Kommentarer
Postat av: resume

I hate this kind of booze. Any other drinks, but not this.

2011-11-04 @ 20:03:49
URL: http://perfectresume.org/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin