Nöjd torsdag.

En sak (enda?) jag älskar med Borås är att allt man vill ha, men är för lat för att kriga för i Göteborg, finns kvar där. Så jävla bekvämt att kunna traska in på hm en månad för sent för storstaden, och lugnt hitta minst fem prylar kvar av det man var på jakt efter. Precis sånadär fynd har jag gjort idag. Sjukt göttigt.



Hittade en dope skjorta på röda korset också, för 25spänn. Och ja, den är guldglittrig och har en helt sjuk modell. Jag ska rocka Villafesten i den tänkte jag. Råkade också köpa en sjukt snygg ölöppnare för en femma. Jag vill ha fest.




När jag ändå är i farten ska jag nog beställa ett par nya converse och och betala mina earcuffs också. Det är ju typ vår och löning.

Ems.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin