En midsommarnattsdröm.

De här bilderna har legat och lagrats i storkameran sedan augusti skulle jag tro. Min kamera blev ju tvungsbjuden på sangria och blev efter detta lite lurig. Så det har varit en del problem med att få bilderna in i lilldatan min. Men tydligen så var det en sladd som slinkigt ur usb-hamnen jag har. Hehe, klyftiga jag. Fast nu har jag ju bilderna här, till för alla att beskåda. Jag skrattade så jag grät när jag kollade igenom skiten. Alla är så hemskt fina. Blir helt förälskad i er allihopa. Det var något magiskt över hela den där helgen.

Vi skulle alltså fira midsommar igen, Isak befann sig nämligen i Kina den 24 juni. Hälften av den där kvällen minns jag inte. Kanske lika bra. Men jag vet att jag gifte mig i Isaks trädgård, en mycket vacker vigsel om jag får säga det själv, sen hånglade jag väl med ca hälften av alla killar i huset (vilket faktiskt inte var så många som jag får det att låta som, och det är riktigt fina killar, så man kan ju inte låta bli), några lullade ner till havet, några däckade på soffan. Sen dansade vi något hysteriskt i lite underliga hattar från maskeradkistan. Dagen efter drack vi några bärs på förmiddagen och blev lite halv tipsy igen. Åh, fan va bra det var. Helt löjligt.

Sincerely yours, Jyllz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin