HERROW!

Lever som en kung i tibro. Körde som en kung i morse. Pluggade teori som en kung i eftermiddags. Jag gick inte ens vilse när jag skulle ner och handla. Det här går över förväntan. Men annars måste jag erkänna att det är fruktansvärt trist här. Mest truckdrivers och crosskillar här. Fast det går bra det med. Känns bara lite väl löjligt att jag är den enda bruden som figurerar på både trafikskolan och vandrarhemmet. Lillkillarna blir lika förvånade varenda gång jag uppenbarar mig någonstans här i huset. Jag ler och hälsar glatt, en riktigt Gina hälsning passar bäst.  Hojtar till med den mest högfrekventa rösten jag har; "HEEIHEII!!". Sen vaggar jag långsamt vidare till rum nummer 13. Sätter på lite duppstepp och tar några russin.  The life of a intensivkurs deltagare.
Sincerely yours, Jyllz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin